Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 14:34:26 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/05177 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Ihasalu küla, 11262 Ruu-Ihasalu 
tee// Neeme küla, Liiva tee// 2// Pärituule tee 1// 1a// 3// 4// 5// 6// 8// 
T1// T2 (Sõidutee ja jalgteed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Merike Joonsaare 28.11.2024 e-kiri: ..Seega on 
tänase seisuga eeldused täidetud ja kui panete tee ehitusloa menetluse EHRi, 
saan ehitusloa eelnõu viivitusteta kooskõlastada

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27193052>  (menetlus nr: 
357025), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (MART POPS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister